خانما شما قطره آهنو کی میدین؟؟


کی جذبش بیشتره

۱۲ پاسخ

من عصرا بین ساعت شیش تا هفت

من شیر میدم بعد از ظهر میخابه یکی دو ساعت بعد ک بیدار شد بهش اهن میدم بعدش ی میوه مث پرتقال اگه بخوره

دکترش تاکید داشت روو شب و یک ساعت و نیم بعد از شیر و گفت تا یک ساعت بعد از آهن هم شیر نخوره چون جذبش میاد پایین

من از خواب عصر بیدار میشه میدم که با فاصله از مولتی هاش باشه و حداقل یک ساعت بعدش هم شیر نخواد
البته یادم بره بعد غذا یا قبل میدم فقط با لبنیات و مولتی ها با فاصله

نیم ساعت قبل از ناهارش، با شکم خالی

چون شب میگن جذب بدن‌ کمه اهنو کم جذب میکنه

ظهرا
شب میگن بده

صب میدم بعد صبحانه

عصر یا شب

آخر شب تو عالم خواب بهش میدم
آخه میگن معده بچه خالی باشه بهتره

اخرشب
خودمم اهنمو اخرشب مبخورم

من شبا میدم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی