من با اینا که مال پوره کردن سیب زمینیه لهش می کنم بعد از صافی رد میکنم و با پشت قاشق فشار می دم تا ازش کاملا له شده بیاد بیرون
گوشت کوب برقی باید سیب زیاد باشه تا له کنه اگر بپزه با چنگال خوب له میشه من ریزه تو پستونک میوه خوری میخوره
بهترین کار اینه از صافی رد کنی راحت تره گوشکوب برقی یا میکسر کلی تشکیلات لازم داره
من رنده میکنم بعدش با فرنی قاطیش میکنم و با گوشت کوب برقی یکدستش میکنم
چنگال
سیب رو برش های نازک میزنم زودمیپزه بعدبا پشت چنگال له میکنم و پوره میشه..باگوشت کوب برقی هم میشه
من رنده میکنم راحت ترم
ولی سیب رو میتونی با گوشت کوب یا میکسر پوره کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.