۷ پاسخ

دندون احتمالا

این گیاه خاکشیر و بجوشون خیلی کم بده بخوره حالا نخورد نبات ام بنداز فقط اب شو بده برا نفخ دل درد اینچیزا خوبه

تصویر

وای وای دختر منمممم کلمو خورده فقططط جیغ بنفش از اونایی ک میره تو اعصابت🤕😅

طبیعیه پسرمنم یکماه بیشتره جیغ میزنه چندروز نمیزنهه دوباره یادش میاد

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

خب جیغ زدن یاد گرفته دیگه

دندون دندون دندون
همش به اون مربوطه🤦‍♀️

سوال های مرتبط