کیا اخرین پریودشون حوالی ۲۵ بهمن بوده کی میرین انتی؟

۱۶ پاسخ

من ۲۷ بهمن پریود شدم ۱۲ اردیبهشت ۱۲ هفته بودم رفتم انتی

من ۲۳ بود
فردا نوبت دارم

منم ۲۴بهمن بود ،نوزدهم میرم انتی میشه ۱۲هفته و یک روز

من ۲۵ بهمن بود دکتر گفت که ۱۶ اردیبهشت

من۲۳بهمن بودم ۱۹اردیبهشت بهم نوبت‌داده

مامانا ی گروه زدیم همه خانومن اگه دوس داشتین ب ایدیم تو روبیکا پی ام بدید @Negin_mirzaeiiii
🕊️🍒🤰🏻

آخرای اردیبهشت ۱۲هفته و ۳روز بشم میرم

من ۶ اسفند بوده ۳۰ اردیبهشت نوبت دارم

من ۲۶ بهمن بودم برام ۲۳ ام نوبت انتی زده میشم ۱۲ هفته ۲ روز

من ۲۲نوبت دارم میشم ۱۲هفته

من 14بهمن بود 12هفته دو روز رفتم

من 27 بهمن
نوزدهم میرم سونو

من 14بهمن بود 12هفته دو روز رفتم

سلام من ۲۲بهمن اخرین پریودیمه و ۱۹میخام برم برا سونو انتی

من 26 بهمن بودم 16 ام میرم دکتر تا بهم بگه چندم برم ان تی

من ۲۹بهمن بودم میزارم همون ۱۲هفته ۲_۳روز شد میرم ۲۶اردیبهشت خوبه دیگه....البته به دکترم باشه که ۴_۵ روز دیگه میتونم برم خودم دیرتر میخوام برم

سوال های مرتبط