سلام مامانایی که هماتوم دارین سما هم درد دارین؟

۳ پاسخ

آره کمردرد ناجور😫

هماتوم من دفع شد ولی هیچ دردی نداشتم

من داشتم ماه اول خیلی اذیت بودم.. ولی خداروشکر تحت نظر دکتر بودم با دارو و استراحت رفع شد

سوال های مرتبط