پسر منم دوروزه اینجوری شده گریه میکنه شیر نمیخوره
پسر منم اگه بد خواب بشه دقیقا همینجوری میشه اصلا سینه نمیگیره با پستونک آرومش میکنم یکم میخوابه بعدش شیر میخوره
شاید سفت و شیرزیاد میره ک نمیگیره بدوش بعد بده من میدوشیم ک سبک بشه بعد میدم
سینت سفت شده شاید نمیتونه بگیره یکم بدوش شیرتو سینه نرم بشه ببین میگیره
بدخواب نشده؟یا دلدرد
آریا وقتی این دوتا مشکل رو داره نه شیشه میگیره نه سینه
شاید رفلاکس داره بدوش بریز تو شیشه بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.