۵ پاسخ

پسر منم اینجور میخوره کامشم سرجاشه
مدل خوردنشه

بده کسی که بلده کامشو جابنداره دخترمنم همین بود مادرشوهرم درست کرد

کامش پایینه ربطی به برفک نداره

وای بچه منم اینجوریه ولی خداروشکر برفک نداره یعنی چی کامش پایینه؟

سلام عزیزم
همه بچه هاهمینطورن پسرمن ازموقعی که به دنیااومدمل ملوچ میکنه

سوال های مرتبط