اصلا وقتتو اینجا تلف نکن من ۵سال تلف کردم زیر نظر رحمانی ،سهیل بودم فایده نداشت حیف هزینه بنظرم اگه میتونی برو مرکز مام تهران اگه نه حداقل برو شیراز
شیراز برو دکتر داوودی کارات هم مرکز ثمر انجام بده وآزمایشگاه نیلو واقعا حرف ندارن
برو شیراز دکتر داوودی واقعا عالیه
سلام رحمانی خیلی خوبه .جدا از عملی که داره خیلی اعتماد بنفس و روحیه میده
رحمانی میگن خوبه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.