۲ پاسخ

هر مسکنی نباید بخوری چون باعث میشه شیرت و تلخ کنی،فقط میتونی استامینوفن ساده بخوری

من امروز سرم زدم مسکنم توش داشت و شیر دادم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۱۰ ماهگی