وای از الان استرس واکسن ۱۸ ماهگی رو دارممم

۵ پاسخ

آررره منم 🥲🥲🥲

تایپیکای من هست بخون اروم میشی وگفتم چکار کردم

دقیقاااا منم

یکی از دوستام بهم گفت صبح اول وقت برو‌ برای یک سال و نیمی ،بعدش هم بچه رو ببر پارک تا حسابی بازی کنه ، عصر هم اگه تونستی دوباره ببر ، که واکسن راحت تر جذب بشه ، البته چند نفر دیگه هم اینو بعدش بهم گفتن

من که اینقدر از عوارضش شنیدم که نزدم و نمیزنم

سوال های مرتبط