۵ پاسخ

ترسوندیم من امید خدا فردا واکسن داره انشاالله سخت نباشه

نگوووووو پس فردادارم

آخ گفتی من بعد ۴ روز یه نفس کشیدم حالا استهاش صفره صفره

چرا مگه چی شد؟منم امروز زدم

منم امروز واکسن پسرمو زدم☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان دلانا🫀🧸 مامان دلانا🫀🧸 ۱ سالگی
مامان 💙👶🏻محمدحسین مامان 💙👶🏻محمدحسین ۱ سالگی