بوقت واکسن ۱۸ ماهگی لعنتی🥲✋🏻

تصویر
۹ پاسخ

من ک نخوابئدم‌اگه بخوابم بیدار نمیشم تاپیکمو بخون كمک كن

منم زدم امشب تا صبح بیدارم

منم بیدارم تا صبح بخاطر واکسن 😬

چرا اینقدر زیاد تایمر گذاشتی

سختهههه😢😢

ما هم به دخترم امروز واکسن ۱۸ ماهگی زدیم ۱۰۸۰۰ وزنش بود ۸۴ قدش
شما پاراکید چقد دادید به بچتون؟

سلام

بسلامتی انشاالله
منم 3شنبه بردم زدیم

وای سخته

سوال های مرتبط

مامان فلفل خانوم🌶 مامان فلفل خانوم🌶 ۲ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان عزیزکم💙 مامان عزیزکم💙 ۲ سالگی