۶ پاسخ

صدقه بده اینجا میگن خیلی سخته خدا کمکش کنه طفل معصوم و

وای منم فردا میبرم اگ باشه

منم امروز بردم واسش زدم
فعلا تب نداره ولی بدقلق شده

دختر منم صبح زد الان پاش درد میکنه و تب داره😩

آسونه گلم نگران نباشه منم ۴ روز پیش زدم و خوب گذش فقط روز دوم بیقراری داره و روز اول تب اونم خیلی شدید نیس

وای منم میترسم برم بزنم از بس استرس داشتم از قبل الان دو روزه یهو پسرم داغ میشه واسه دندوناش بهداشت امروز زنگ زد گفتم اینجوره میترسم اگه تا فردا خوب بود میبرمش چاره ای نیست🥲

سوال های مرتبط

مامان دلانا🫀🧸 مامان دلانا🫀🧸 ۱ سالگی
مامان فلفل خانوم🌶 مامان فلفل خانوم🌶 ۲ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی