۸ پاسخ

دختر من روز اولش شب ک شد یساعت غش کرد از گربه نمیتونست چشاشو باز کنه اونقدر م گریه کرد و آروم نمیشه بعدش دیگه دو شب موقع خواب پاشو اصلا تکون نمیداد از روز سوم آروم آروم خودش پاشد راه رفت و تموم،تب اینا هیچی نداشت فقط روز اولش و اینکه من دمپایی پاش میکنم میشورمش وایمیساد از ترس درد

خیلی سبک بود

فقط روز اول درد داشت و تب کرد که هردو با پاراکید کنترل شد
کمپرس هم نزاشتم فقط ب لطف پاراکید و دخترخاله هاش فعالیت زیاد داشت جای واکسن اصلااا سفت نشد

آسون ترین بود

خوب بود فقط روز اول اذیت شد
کمپرس کردم زود خوب شد

برای پسر من خداروشکر راحت بود فقط یه خورده درد داشت اونم با مسکن قابل کنترل بود تبم نکرد .

من پسرم مریضه هروقت خوب شه باید این ماه بزنم

دوبار دخترم تب کرد و چند ساعتی بی قرار بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی💛🐣 مامان جوجه رنگی💛🐣 ۱ سالگی
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا رستان مامان آقا رستان ۲ سالگی
مامان دنیز خانوم👶🏻 مامان دنیز خانوم👶🏻 ۱ سالگی