بالاخره واکسن ۱۸ ماهگی رو زدیم امروز🥲

۷ پاسخ

منم امروز زدیم ولی فعلا تب نکرده

انشالله سبک و راحت باشه

انشالله سبک و راحت باشه عزیزم

ماهم امروز بالاخره زدیم

مبارکه ایشالا سبک باشه براش منم چند روز پیش زدیم

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون.🥰😍 قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع مبشه 👌جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵مطمئنم بیایی موندگار میشی 🫀
@ninianli

انشالله سبک وراحت باشه

سوال های مرتبط

مامان عزیزکم💙 مامان عزیزکم💙 ۲ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی