منم امروز زدیم ولی فعلا تب نکرده
انشالله سبک و راحت باشه
انشالله سبک و راحت باشه عزیزم
ماهم امروز بالاخره زدیم
مبارکه ایشالا سبک باشه براش منم چند روز پیش زدیم
کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون.🥰😍 قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع مبشه 👌جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵مطمئنم بیایی موندگار میشی 🫀
@ninianli
انشالله سبک وراحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.