۵ پاسخ

سبکه عزیزم مثل بقیه واکسنا

ماشاالله بهش دور سرش نگفت زیاده برای پیر من 49بود میخواست بفرسته دکتر گفتم گمشو بابا من نمیبینم بچم سالمه یانه

من دیروز زدم دیشب یکم تب کرد استا دادم بهتر شد با این که سر ساعت بهش میدم بازم تب کرد یکم

منم هفته پیش زدم سبک بود خداروشکر
انشالله برای شما هم راحت بگذره

خیره عزیزم .آنچنان سخت نبود برا دخترم

سوال های مرتبط

مامان عزیزکم💙 مامان عزیزکم💙 ۲ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی