سبکه عزیزم مثل بقیه واکسنا
ماشاالله بهش دور سرش نگفت زیاده برای پیر من 49بود میخواست بفرسته دکتر گفتم گمشو بابا من نمیبینم بچم سالمه یانه
من دیروز زدم دیشب یکم تب کرد استا دادم بهتر شد با این که سر ساعت بهش میدم بازم تب کرد یکم
منم هفته پیش زدم سبک بود خداروشکر
انشالله برای شما هم راحت بگذره
خیره عزیزم .آنچنان سخت نبود برا دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.