خوب بالاخره واکسن ۱۸ ماهگی زدیم

۴ پاسخ

ماهم امروز زدیم فعلا که خوبه

مبارکش باشه انشالله اسون باشه براش

کی زدی بعد واکسن گذاشتی راه بره

راحت و اسون باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عزیزکم💙 مامان عزیزکم💙 ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین🐣🌙 مامان ماهلین🐣🌙 ۱ سالگی