وای خدایا چقد واکسن ۱۸ ماهگی سخته 😭😭😭😭

۷ پاسخ

دختر منم امروز زدیم فقط گریه کرده یه بندا

وای نگو منم فردا میبرم

وای خدای من ما هم باید پس فردا بزنیم از استرس سکته میکنم
تیش زیاده یا داش درد میکنه؟؟

‌کدوم بهداشت زدی

وای من باید فردابزنم ازچه نظر میگی

خیییلی🥲🥲🥲🥲

وای نگو چشه بچمممم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان پسته💞السانا مامان پسته💞السانا ۱ سالگی
مامان دلی و دلا مامان دلی و دلا ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی