وای بچم‌فردا واکسن ۱۸ ماهگی داره خدا ب دادم برسه

۶ پاسخ

دخترمنم فردا داره ولی یه سالگي دوهفته دیرزدیم اینم میخوام دوهفته دیگه بزنم

هیچی نیست نترس چیزی که خیلی سخته از شیر گرفتنه

من یکشنبه نوبت داره

دختر من زد اصلا اذیت نشد خداروشکر نگران نباش

اصلا نگران نباش دخترمو دو سه روزه واکسن زدم شکر خدا خیلی راحت گذشت مثل 1 سالگیش بود

مگه‌هر‌روز‌میزنن

سوال های مرتبط

مامان 💙👶🏻محمدحسین مامان 💙👶🏻محمدحسین ۱ سالگی
مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی