واکسن زدمرسانا برا سرخک‌تب کرد از واکسنه یا مریضیش

۵ پاسخ

ببخشید این واکسن برا چند سالگیه من اصلا نمی‌دونم باید کی زده بشه

به دست زدین؟

مریض بود نباید میزدی مگه به بهداشت نگفتی مریضه

مریض بود چرا زدید

مگه مریض بود؟ اگه مریض بودمه واکسنشو نمیزدن
بخاطر واکنسه وای بعضیا گفتن تب نداره دلم اروم بود اخ نکنه بچهام هم تب کنن اخه خیلی بد تبن 😵

سوال های مرتبط