گوشه سمت چپ بخیه هام یکم درد داره طبیعیه؟؟؟

۱ پاسخ

سلام خوبی؟گل دخترت خوبه؟عزیزم بعد شما بندرعباس کدوم بیمارستان و پیش کدوم دکتر سزارین انجام دادین؟؟

سوال های مرتبط