۲ پاسخ

بچه های ۲ تا ۵ سال میزنن پسر منم امروز زد دوز اولش که قبلا همه زدن الان دوز دومش جدید اومده

عزیزم همون واکسن یکسالگیه سرخک ک عوارض نداره

سوال های مرتبط