۸ پاسخ

هر ده سال یکبار باید بزنی

هر ده سال ی بار میزنن برای همین عفونت و چیزای دیگ ک حین عمل نگیری
منم زدم رو دخترم ولی هفتهای اخر بارداریم زدم

دكتر گفت يا بهداشت؟ منم زدم تو بارداري ولي هفته ٢٨ به نظزم الان زوده

من باردار بودم زدم
هر ده سال باید بزنی درکل

منم زدم تو بارداری حتما بزن هر ده سال باید زده بشه من اخرین بار ۱۶ سالگی زده بودم دیگه حامله شدم گفتن باید بزنی

برا منم زدن هر۱۰ سال

بهداشت به من گفت بزن ولی نه الان ۲۸ هفته و اینا فک‌کنم کفت

برا زمان زایمان تو اتاق زایمان مشکلی براتون ایجاد نشه

سوال های مرتبط

مامان دونه برف❄️ مامان دونه برف❄️ ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی