۶ پاسخ

منم اتفاقا دیروز عصر بردمش خیلیم اذیت کرد ولی چند تایی گرفت البته من بردمش داخل فضای باز عکساتم باید خیلی صبور باشه

عزیزم همشون اینجورن
موقعه که میخواین برین حتما خوب خوابیده باشه
بعد خوراکیای که دوس داره با خودت ببره
بهش بگو بمون خاله عکس گرفت بهت میدم

پسر منم برای تولد دوسالگی اصصصلا همکاری نکرد فقط گریه کرد و نمیزاشت از پیشش بیام کنار از چهل تا عکس یدونه خوب شد اونم نخندیده دیگه همون یدونه رو چاپ کردم همینم بعدها خاطره میشه

من بردمش همکاری نکرد
ولی ده تا عکس خوب از توش دراومد

آیکانم اجازه نمیداد عکس بگیرن میترسید گریه میکرد من جایی که بردم زیاد شلوغ نبود بیس دیقه نیم ساعت اجازه دادم خودم با محیط اونجا آشنا بشه بعد کم کم خودش رفت طرف تم ها نشست و عکس گرفتیم هرچند سخت شد ولی میارزیدفقط صبر و حوصله میخاد

منم میخوام ببرمش

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری