۳ پاسخ

دست میده (کسی دستش و دراز کنه سلام کنه)
دست میرنه
بوس میکنه
بوس میفرسته
بای بای میکنه
موش میکنه
لوس میکنه(سرش و به یه طرف کج میکنه)
میرقصه
میگم فلان چیز و بده میده
چهاردست و پا میره
دستش و میگیره بلند میشه

پسر من هیچی بلد نیست نه دست میزنه نه سینه خیز.‌‌‌‌‌هر کیو میبینه فقط نگاش میکنه

دست میزنه
بهش میگم دستتو بوش کنم انگشتتو میاره بوسش کنم
میشینه
توروروئک میذارم میره
به یچیزی اشاره کنم سریع نگاه میکنه
زبونشو میزنه ب سقف دهن تق تق میکنه
سرسری میکنه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی