عزیزم دلش درد میکنه میتونه رفلاکسشم باشه
اره دو سه بار شده برمیدارم بغلم میکنم آیت الکرسی میخونم صلوات میفرستم آروم میشه، من فک میکنم خواب بد میبنن اینطور میشن
شاید دردهای شکمی باشه منم خواهرزاده مو دیده بودم اینطور بود ، نوزاد خودمم همیشه قنداق میکنم چون یهو دستاشو تکون میده کلا خوابش میپره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.