۳ پاسخ

عزیزم دلش درد میکنه میتونه رفلاکسشم باشه

اره دو سه بار شده برمیدارم بغلم میکنم آیت الکرسی میخونم صلوات میفرستم آروم میشه، من فک میکنم خواب بد میبنن اینطور میشن

شاید دردهای شکمی باشه منم خواهرزاده مو دیده بودم اینطور بود ، نوزاد خودمم همیشه قنداق میکنم چون یهو دستاشو تکون میده کلا خوابش میپره

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی