منم مثل شمام
جدیدا سمت چپ قفسه سینم سنگین میشه
جفت پاهام بی حس و سنگین میشن
دست چپم انگار سنگین میشه
بعضی روزها کیانا خیلی اذیت میکنه و منم تنهام همش با این بچه گاهی انگار روانی میشم
شوهرم خیلی خیلی خوبه بنده خدا خیلی کمک میکنه ولی چهکنم گاهی باید سرکار بمونه منم حس میکنم خیلی عصبی و پرخاشگر شدم سریع از کوره در میرم یکمم دعواش کنم ناراحت میشم عذاب وجدان میگیرم که چرا بچم دعوا کردم باز به این حال و روز میفتم
میخوام برم دکتر مغز و اعصاب یا اعصاب روانی چیزی شاید دارو بده اروم تر بشم
عیب داره عزیزم علائم باید چک بشه یه درمانگاه برین نوار قلب بگیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.