۲ پاسخ

منم مثل شمام
جدیدا سمت چپ قفسه سینم سنگین میشه
جفت پاهام بی حس و سنگین میشن
دست چپم انگار سنگین میشه
بعضی روزها کیانا خیلی اذیت میکنه و منم تنهام همش با این بچه گاهی انگار روانی میشم
شوهرم خیلی خیلی خوبه بنده خدا خیلی کمک میکنه ولی چه‌کنم گاهی باید سرکار بمونه منم حس میکنم خیلی عصبی و پرخاشگر شدم سریع از کوره در میرم یکمم دعواش کنم ناراحت میشم عذاب وجدان میگیرم که چرا بچم دعوا کردم باز به این حال و روز میفتم
میخوام برم دکتر مغز و اعصاب یا اعصاب روانی چیزی شاید دارو بده اروم تر بشم

عیب داره عزیزم علائم باید چک بشه یه درمانگاه برین نوار قلب بگیرین

سوال های مرتبط