۸ پاسخ

من شید زدم میکرو ابرو کردم بن مژه ام زدم دقیقا قبل عید🚶🏽‍♀️

ژلیش ناخن پا و پدیکور چنده ؟

والا من رفتم شید لب کردم با میکرو حالی هم شد

چه مزخرف نمیشه من میرم لب و گونم ژل بزنم

واقعاً شید لب نمیشه؟ من میخواستم انجام بدم

لیزر فکر کنم میشه ها

من می‌خوام با مواد مخصوص دوران شیردهی کراتین کنم موادش خیلی گرونه بو و اینا هم نداره

لیزر هم نمیشه؟ 😭

سوال های مرتبط

مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری