یعنی فردا صبح شروع میشه ؟ یعنی میزنن ؟

۸ پاسخ

چرا انقد اذیتمون میکننننننن . من راضی ام یه اتم بزنه تموم شیم انقد استرس نکشیم خب

نه بابا بعید میدونم

این اینتر پشمام ک من جلوش نشستم که نمیگه چیزی

اقا چیشده همه میگن میخواد جنگ شه 😭

بزنن بکشن خلاص شیم،این زندگی از مرگ که چیزی کم نداره،مثلا الان داریم زندگی میکنیم

کی گفت دوباره جنگ میشع؟

ای بابا
من دیگه بهش اعتماد ندارم

نمیدونم والا خدا میدونه انشاالله ک دوباره شروع نشه.منم میخواستم صب برم مدرسه دخترم شوهرم میگه فردا نرو یوقت دوباره میزنن استرس گرفتم

سوال های مرتبط

مامان mamane arosak👑 مامان mamane arosak👑 ۳ سالگی
مامان حسین جان❤️ مامان حسین جان❤️ ۳ سالگی