من وقتی تصمیم به از پوشک گرفتن گرفتم که دیدم شب تا صبح خشکه
نه مگه دلم گریه و بد ارومی میخواد نصف شب 😂😂
هرموقعه آب خواست ازش میپرسم بریم جیش کنیم.
نه خوابشو بهم نریزید.مسئله جیش شب یک تکامل جسمیه و خود ب خود اوکی میشه.
من شبا قبل خواب میبرم جیش میکنه بعد ک خوابید ۲ یا ۳ساعت بعدش بغل میکنمش میبرم میزارم رو لگن ی بارم جیش میکنه و تمام رفت تا صبح ک بیدار شد میبرم جیش میکنه
با این روش فعلا ک ۱ماهه خطا نداده
یه پلاستیک و یه پتو انداختم روی تخت ، بعد شبها مایعات کمتر میدم آخر شب میبرم دسشویی شب برا آب خوردن اگه بیدار شد و راضی بود میبرم اگه نیومد دیگه اذیتش نمیکم صبح هم که بیدار شد سریع میبرم تا الان که شبها مشکلی نداشته نزدیک یک ماهه گرفتم ، روزها هم اوایل نیم ساعت بعد یک ساعت الان گاهی خودش میگه ببینم طول کشید و نگفت خودم میبرم معمولا دو ساعت گاهی بیشتر طاقت میاره
ب نام خدا
بععععععلهههههههه😅
وای ی داستانی درس میکنه گریه زاری دو بار امتحان کردم اصلااااااا نمیکنممممم
من. چند روز اول بردمش. دستشویی بعد دیگه. اوکی شد. تا صبح. خشکه
شبا تا صب خشک میخابه
دو سه باری تلاش کردم اما جیش نمیکنه بدخاب میشه،منم زیرش چیزی پهن کردم گفتم باداباد جیشم زد زد دیگه چیکار کنم
نه عزیزم اصلا قبل خواب مایعات کمترمیدم حالا بین خواب بیدارشدنی اب خواستنی میگم جیش داری میگه اره یا نه
اصولاً نمیاد گریه میکنه
حالا شما تشک تعویض بزار زیرش ببین چجوریه
نه اصلا، من زمانی پوشک شب رو گرفتم که دیدم پوشکش صبحا خشکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.