بچه زیادش خوبه ولی ب شرطی ک ایندش تامین باشه و مطمئن باشی ک تو اینده بخاطر پول اذیت نمیشه و خودش و خانواده ای ک تشکیل میده تو تنگا نباشه
با این وضع جامه و گرونی همین یدونه بسه 🥲🥲
اااصلااااااابه هیچ عنوان همین یدونه کافیه😍🫠
وای چرا من تایپکتو خوندم حالم بد شد 😮💨😮💨
خواهر هنوز گرمی نمیدونی چی میگی🤣🫡 هنوز بچه رو دندون و لجبازی و بحران ۱۸ ماهگی و ۳ سالگی ......نیفتاده که دلت هوس دومی کرده
بزار این یکی قشنگ از آب و گل در بیاد بعد اقدام کن
واسه من سومی دیگه تموم شد راحت شدم🤭😂
من که دومیم هست بسمه انشاالله خدابه اونای که ندارن بده
ابداااااااااا
منم میارم حتما
من ک دومی آورم واقعا سخته منم مثل تو فکر کردم بعدش کونم پارست الان 😅
داری جدی میگی؟؟؟
حالا همین پدرمو درآورده دنبالیچم زده بیرون انقد رو پام گذاشتم رو باسن نشستم نه خوابم معلومه نه خوراک
به شدت از حامله شدن می ترسم ولی دلم باز بچه می خواد😅
همینم منو ب گوه خوردن انداخته
یه کمکی هم خونه داری سومی رو بیار
حتماً بیار شیر زده خیلی خوبه من ۸ سال فاصله انداختم پشیمونم الان دوست دارم سومی رو سریع بیارم
من دوتا دارم با فاصله سنی هفت سال دیگه نمیتونم هول باشم برا بعدی😂پرونده بسته شد
عصلا کلا آزادیم رفته ۲تا بشن ک دیگ هیچ
از اونور میگم خدا نکنهه حاملشم حداقل تا ده سال بازززز ی ور دلم باز بچه میخامم دلم برا دوران بارداری تنگ شدههه😣🤣🤣🤣🤣❤️
احتمالا بچت کولیک رفلاکس نداره و شیرخشک میخوره و بارداری خوبی داشتی
وای خدانکنه 😕حتما بچه ارومی داری درسته؟
ن خدانکنه واقعااا چون توانشو ندارمم
حتی فکر کردن بهشم حالمو بد میکنه 🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.