خانوما ۱۴هفته و دو سه روز برم سونو
جنسیت مشخصه؟؟🥲

۱۲ پاسخ

بعید میدونم

دقیق باشع ۱۷هفته برو

آره ۱۲ هفته هم میگن

۱۵ هفته برو

من ۱۵ هفته ۲ روز بود رفتم کامل مشخص شد چندروز دیگه صبر کن

جای خوب بری عاره

برا من دکتر ۱۷ هفته نوشته

هفته۱۵معلوم میشه

اره بابا من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم مشخص بود

اره عزیزم من انجام داد دختر بود

اره من ۱۲ هفته رفتم بهم گفت جنسیتو

عزیزم شاید دقیق نباشه.

سوال های مرتبط

مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری