کاشکی مادر بودن یکم آسونتر بود 😢😐
بعد یکسالگی😂😂😂تا یکسالگی شبا پامیشد برا شیر
من از 20 روزگیش دیگه از ساعت 1ونیم میخوابید تا صبح ساعت 5ونیم بلند میشد شیر میخورد دوباره میخوابید تا 9
البته قبلشم میخوابید ولی خودم بیدارش میکردم هر 2 ساعت شیر بخوره قندش نیوفته
بعد چهل روزگی خوب شد.
دخترم دو سال و دو ماهشه، هنوز نتونستم خوب بخوابم😑😂
از یکسالگی ب بعد بهتر شد خوابش نسبت ب قبل، البته اگ بتونی از 6 ماهگی شیر شبشو قط بکنی راحت میخوابی
من هنوز خواب ندارم…دیگه یادم رفته خواب خوب و عمیق چیه🥺😫🤣ولی فدای یه تار موی نداشتش😂😘
اولشی
کمککم عادت میکنی دیگه
چون حالاحالاها همینه
والا هنوز نتونستم الان بیدارهه 😫😫😫
یکم زمان میبره ولی تا ۴۰ روزگی بچه من کلا بیدار بود الانم خواب خرگوشی میکنه هر یک ساعت ی بار بیدار
هنوزم گلهی خوب نمیتونم بخوابم
یه روزیی قشنگ خابه خابه
بیشتر وقتا خابش سباکه نیزه میکنه تو خواب ک من هی میپرم
مشکل هممونه منم دوس دارم پنج شش ساعت پشت هم بخوابم هر دو ساعت با صدای گریع بیدار نشم 🥺🥺
تا الان که وارد ۳ ماه شده نتونستم 🤣
هنوز زوده گلم باید خیلی زمان بدی بخودت بعضی ها تا یکسال همینن فدات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.