۱۴ پاسخ

کاشکی مادر بودن یکم آسونتر بود 😢😐

بعد یکسالگی😂😂😂تا یکسالگی شبا پامیشد برا شیر

من از 20 روزگیش دیگه از ساعت 1ونیم می‌خوابید تا صبح ساعت 5ونیم بلند میشد شیر میخورد دوباره می‌خوابید تا 9
البته قبلشم می‌خوابید ولی خودم بیدارش میکردم هر 2 ساعت شیر بخوره قندش نیوفته

بعد چهل روزگی خوب شد.

دخترم دو سال و دو ماهشه، هنوز نتونستم خوب بخوابم😑😂

از یکسالگی ب بعد بهتر شد خوابش نسبت ب قبل، البته اگ بتونی از 6 ماهگی شیر شبشو قط بکنی راحت میخوابی

من هنوز خواب ندارم…دیگه یادم رفته خواب خوب و عمیق چیه🥺😫🤣ولی فدای یه تار موی نداشتش😂😘

اولشی
کمککم عادت میکنی دیگه
چون حالاحالاها همینه

والا هنوز نتونستم الان بیدارهه 😫😫😫

یکم زمان میبره ولی تا ۴۰ روزگی بچه من کلا بیدار بود الانم خواب خرگوشی میکنه هر یک ساعت ی بار بیدار

هنوزم گلهی خوب نمیتونم بخوابم
یه روزیی قشنگ خابه خابه
بیشتر وقتا خابش سباکه نیزه میکنه تو خواب ک من هی میپرم

مشکل هممونه منم دوس دارم پنج شش ساعت پشت هم بخوابم هر دو ساعت با صدای گریع بیدار نشم 🥺🥺

تا الان که وارد ۳ ماه شده نتونستم 🤣

هنوز زوده گلم باید خیلی زمان بدی بخودت بعضی ها تا یکسال همینن فدات

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی