۳ پاسخ

مثل گرفتن پستونک باید بازی کنی باهاش تا دوباره بگیره

پسر منم همین که دو ماهش شد دیگه نگرفت😐

نبات بریز داخل آب جوش سر شیشه شیر آغشته کن بهش بزار دهنش نبات داغ ضرر نداره شیرین میشه احتمالا بگیره

سوال های مرتبط