برای چرک گلو پسرم چی بدمش خوب بشه زود؟

۵ پاسخ

سلام‌گلم گروهتوهنزوداری منم ببر@Mehdi_rogayeh1400

اره عزیزم
ولی پی وی باز نمیشه برام

ویکس کودک هم هست اونم گرفتم براش ولی بوش خیلی کمه فایده نداشت

واسه بینیش قطره یا اسپری سدیم کلراید بزن تند تند
دکتر پسرم گفت هرچیزی بیشتر بزنی خلط و چرک گلو بینیش زودتر خوب میشه
بخور اکالیپتوس با دستگاه بخور صورت حتما بگیر براش(500یا 600 فک کنم خیلی خوبه)
بعد که بخور گرفتی دماغش راه میافته با آب گرم صورتشو بشور با دست همونجوری که دماغ خودتو میگیری دماغ اونم بگیر آخر سرم یه پوار بزن کامل تخلیه شه
اون اسپری روزی 10 بارم بزنی اصلا مشکلی نداره
یه شربت ایورامی هم بگیر خلط و چرک و نرم میکنه زودتر کنده میشه
تخم به یا چهارتخم دم کن فقط از ابش بده
بخور شلغمم خوبه
من اینا جواب داد واسه پسرم
دکترش یه شربت آموکسی هم داد گفت اگه تا 4روز بهتر نشد بده که خداروشکر بعضی اون مرحله نرسید

دانه به با آب‌جوش بزار دم بکشه غلیظ میشه با سرنگ بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان مهرسام جون مامان مهرسام جون ۱۴ ماهگی