تا یه هفته وقت داری پریود شی، استرس هم باعث میشه پریودت دیرتر بشه
صبر کن یه هفته گذشت بعد بی بی چک بزن
بعد یائسگی یهویی پیش نمیاد
کم کم مقدار خونریزیت کم میشه بعد قطع میشه
تازه چند ساعته وارد چهاردهم شدیم😁. این همه استرس چرا؟ نهایت چند روز دیرتر پریود میشی دیگه.
آزمایش دادی ؟
نبابا زوده یائسگی
حتما از استرس و حرص و جوش بدنت ریخته بهم
چند روز جلو عقب میشه من خودم همیشه تاریخم تنظیم نهایت یک دو روز جلو عقب میشد ماه قبلی هشت روز دیر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.