این ضعف و گرسنگی شب تا اخر بارداری هست ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

تو هفته پایین زود زود گرسنه میشدم، هفته ات بره بالاتر کمتر گرسنه ات میشه، البته تجربه من اینجوری بوده

من سر هر دو تا بارداری اوایل اره ولی دو ماه آخر از بس سنگین میشی و معده جمع میشه بالا فشار میاد که نمیتونی درست غذا بخوری بد سنگین میشی

او ماه اخر بیشترم میشه

منک خیلی ضعف میکنم مخصوصا اخرشبو صب🥲

من که فعلا نه گشنم میشه نه برای دسشویی بیدار میشم😂

من که اصلا گشنم نمیشه😾

شبا ک گشنت میشه نون‌تست جو با کره بادوم زمینی بزن روش روشم موز حلقه حلقه کن بزار روش هم خوشمزس هم سیر نگهت‌ میداره

وای خیلی بده من صبحا 6 از خواب بیدار میشم همچین احساس ضعف میکنم که خوابم میپره .باید یه چیز بخورم تا معدم اروم بگیره. کم اشتهایی هم نمیزاره درست حسابی بخورم

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری