فردا ازمایش قند دارم از الان ضعف کردم از گرسنگی چ کنم

۶ پاسخ

منم چند روز پیش این آزمایش داشتم ضعف کرده بودم ولی تحمل کردم چون قند ناشتا باید باشی تا آزمایش اشتباه نباشه

سعی کن بگیری بخوابی

منم دیروز انجام دادم شبش ضعف کردم و ۵ صبح ازگرسنگی بیدارشدم یکم ک صبرکردم خودکارقندخونم تنظیم شدگشنگی کاذب بود،براآزمایشم اصلااذیت نشدم پشت ماشین تشک و بالش گذاشتم بین خون گیری ها یکساعته درازمیکشیدم توماشین خیلی راحت بود

منم باید چند روز دیگه این ازمایش بدم😪 شام هم حتما باید سبک باشه؟

خیلی سختمه ای چن روزم افتاده بودم رو دور اسهال استفراغ منتظرم یکم حالم روبراه بشه بعد برم

چقد سخته
منم میخاستم شنیه برم نرفتم
حالم بد شد از گشنگی
نشد برم

سوال های مرتبط