حالت اوکی نیس فردا کنسلش کن پس فردا برو بده
نه ازمایشت خراب میشه اگه نمیتونی بزارش یه روز دیگه ک شبش زود بخوابی
منم همینطور
و امشب اصلا شام نخوردم حالم خوب نبود ، فقط دوتا لقمه خوردم الان از گشنگی دارم میمیرم خوابمم نمیاد 🙁
منم وقتی شبای ک فرداش ازمایش قند دارم خیلی واسم عذاب اوره همش گشنمه
ببین بخور
اما از اون ور برای آزمایش دیر تر برو
نمیدونم ۸ ساعت باید بگذره یا ۱۰ ساعت
فقط اب میتونی عزیزمم
بخواب زودتر که اذیت نشی
میتونی بخوری منتهاازاون طرف بایددیرتربری حداقل هشت ساعت ناشتاییو میخادهمه ازمایشا نمدونم ازششما چندساعت ناشتایی
بخاب بنظرم
منم گشنم میشد معدمو با آب سیر میکردم
قند این موقع چرا؟!
چطور اینقدر زود میزی آزمایش
ن عزیزم نباید بخوری چیزی
حواس خودتوپرت کن
سعی کن بخابی
فقط اب بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.