۶ پاسخ

هشت ساعت بسته

۸ تا ۱۲ ساعت

نمی‌دونم چرا دو سه شبه حرکت بچه رو حس نمیکنم قبلا بعد شام روی پهلو ک دراز می‌کشیدم ی حرکتی میزد

وای منم فردا آزمایش قند دارم ولی ی بسته های بای تو یخچال دارم فکرش نمیزارع بخوابم 🤣🤣

مگه قراره ناشتا باشیم 😑😑😑😑

تو میتونی

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری