مامانا ب پسرم کره و مربا بدم صبونه ؟

۱۰ پاسخ

خیلی قندش بالاست بهتره بعد یکسالگی بدی

من خرما رو با کره بادوم زنینی ترکیب میکنم بعد روش پودر مغزیجات میریزم میدم بهش خیلی ددست داره هم خیای سیر کنتدست و مقویه واسه صبحانه

اره عزیزم هرچی صلاحته بده اولش با کم شروع کن سعی کن همه چی بهش بدی عادت کنه اذیتت نکنه بعدا

آره خامه مربا یا شیره هم میتونی بدی

🙄🙄🙄بنظرم نه شکرش خیلی زیاده
من پنیر ماجان میخرم گاهی رو تست میزنم بهش میدم

مربا بعد یکسالگیه

چ جوری میدید میسه توضیح بدید رونون میمالید؟

مربا قندش خیلی بالاست

من کره پنیر میدم بعضی وقتا😂

بده من میدم

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان Amir mohammad مامان Amir mohammad ۱۶ ماهگی