سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا ۱ سالگی
سلام خانوما خوبید ظهرتون بخیر🧡
میشه کسایی که لیزر موهای زائد انجام دادید یه لحظه بیایید



1️⃣توی تاپیک قبل سوال کردم مرکز لیزر خوب که دستگاهش خوب باشه معرفی کنید قزوین و...
همه اون مراکز لیزری که چندنفر معرفی کردید رو زنگ زدم، چرا هرکدوم یه قیمتی میگن انقدر باهم اختلاف قیمت داره؟!
میخواستم بدونم مگه فرقشون باهم چیه؟؟ همشون دستگاه الکساندرایت کندلا بود و فول بادی
ولی مثلا درمیس که یکی از آشناهامون هم میره و تعریف کرده گفت 1/140 ولی مثلا آفرینش گفت 1/600 یا کلینیک هما زیباشهر گفت 1/500 ولی مرکز هور خیلی از همه گرونتر بود گفت 2/200 !!!
نمیدونم کدوم رو برم، از چه لحاظ بهتره که گرونتره؟! یا بخاطر موقعیت مکانیشه؟!

2️⃣بعد یه سوال دیگه
اپراتورشون میگفت باید بیای مشاوره که پوست و موت بررسی بشه موهای کرکی رو نمیشه لیزر کرد!
گفت اگه مو مشکی و ضخیم یا هورمونی باشه لیزر جواب میده
یعنی موی صورت و گردن و سینه و اینا رو نمیشه لیزر کرد؟!
الان شما ها که لیزر کردید همه جا رو انجام دادید یا نه؟
بعد همه جا لیزر بشه موهاش از بین بره ولی مثلا صورت و گردن و سینه که کرکیه بمونه که بدتر خودشو نشون میده!

#شیر خشک نوزاد بچه کودک فرزند پروری #پوشک واکسن تب اسهال #بارداری زایمان طبیعی سزارین واکسن