۱۰ پاسخ

پسرمنم‌ ۴کیلو و نیم من سه میبندم دو میبستم‌جیشش میزد بیرون براش کوتاه شده بود از پشت . شما چجوری یک میبندین

ببند تا تموم شه

دختر من ۳۲روزشه
وزنش ۴۶۰۰هست

اشکال نداره ۱ تا ۵کیلو جواب میده

لباس سایز چند میپوشبد

من ۳ میبندم مولفیکس سایز ۲ میگذاشتم چون ماشاالله دیش زیاد سایز ۲ نم میزد مجبور میسدم تند تند عوضش کنم

من یکام تموم شد ۲ خیلیییی دارم😂🤦‍♀️دختر من الان ۳۸۰۰ شده ده روزی میشه دارم ۲ میبدم مارک مای بیبی . ۱ مولفیکس اگ داری قوارش با ۲ مای بیبی یکیه

اگه نم نمیده اشکال نداره , پسر من نم میداد دیگه دو بستم

منم الان صفر میبندم

اگر پاشو زخم نمیکنه ببند

سوال های مرتبط