پسرمنم ۴کیلو و نیم من سه میبندم دو میبستمجیشش میزد بیرون براش کوتاه شده بود از پشت . شما چجوری یک میبندین
ببند تا تموم شه
دختر من ۳۲روزشه
وزنش ۴۶۰۰هست
اشکال نداره ۱ تا ۵کیلو جواب میده
لباس سایز چند میپوشبد
من ۳ میبندم مولفیکس سایز ۲ میگذاشتم چون ماشاالله دیش زیاد سایز ۲ نم میزد مجبور میسدم تند تند عوضش کنم
من یکام تموم شد ۲ خیلیییی دارم😂🤦♀️دختر من الان ۳۸۰۰ شده ده روزی میشه دارم ۲ میبدم مارک مای بیبی . ۱ مولفیکس اگ داری قوارش با ۲ مای بیبی یکیه
اگه نم نمیده اشکال نداره , پسر من نم میداد دیگه دو بستم
منم الان صفر میبندم
اگر پاشو زخم نمیکنه ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.