۱۷ پاسخ

اره بگیر بگو ک رفتی کاغذشم بده مامانت نگهداره

‌حتما برو

ن به خودش بگو اگرم تونستی با خودش برو تا زیر گواهی رم امضا کنه

اره کار درسته حتما انجام بده تو برای اینکه خیال خودتو بابت هرچیزی راحت کنی میخوای اینکار رو انجام بدی و این یه تصمیم شخصیه

تا وقتی عقد‌نکردی و از زندگیت و اون آدم مطمئن نشدی نباید رابطه داشته باشی.
خیلیا تو عقد متوجه میشن ادمشون مناسب نیست و طلاق میگیرن و از شناسنامه پاک میشه اسم طرف به شرطی که رابطه جنسی نداشته بوده باشن.

سمت ما قبل عقد با مادرشوهر و مادر دختر و شوهر میرن میگیرن پای برگه رو هم مادر شوهر امضا میکنه بعد دیگه گواهی دست مادره

آره کار خوبی میکنی
بنظرم با خودش برو

مامان من اصرار داشت بريد ولي خانواده شوهرم قبول نكردن گفتن ما ب دخترتون اعتماد داريم تاالان ك نزديك٥ ساله هم حرفي در اين موردا نشده😊

حتماااااا با خودش برو
که شاهد رفتنت و معاینه شدنت باشه
تازه اگر اجازه میدن خودش رو هم ببر توی اتاق که حرفی برا گفتن نمونه
دیدم که میگم

شوهر کدوم شهر لرستانه

ارهدافرین بگیر خوبخ

عزیزم ماعقد کردیم یک ماه بعدش بهش گفتم بریم پیش دکتر اصلا نوع پرده رو بفهمیم من خیلی فوبیا شب عروسی داشتم باهم رفتیم نامه رو گرفتیم دکتره هم دکتر پزشک قانونی بود هنوز نامه رو دارم،یک ماه بعد از عروسیمونم کارمون تموم شدازبس من جیغ میزدم،🤣

با مادرشوهرت برو زیر برگه رو امضا کنه

من گرفتم عکس ۴*۳ هم ازم خواستن که به اون کاغذ بزنن مهر و امضا هم زدن و رو عکسم مهر هم زدن، کاغذش هم تو کمد خودم خونه مامانم گذاشتم البته این داستان مال ۷سال پیش هست و البته به هنسرم نگفتم کاغذ گرفتم

برو،بهتره با نامزدت بری چون دکتر واسه نامزدت هم توضیحاتی میده،به نامزدتم هم بگو هر جا اون میگه برید،چون یکی رو من شنیدم مرده به خانومش گفته تو با دکتر هماهنگ بودی چرا اون دکتر رفتی،بهتر نامزدت هماهنگ کنه،

آره ولی بنظرم نگو به نامزدت برگه هم یه جای امن نگه دار

باید خودش باشه امضا بکنه در غیر این صورت مدرک‌ بهت میدن ولی به هیچ دردی نمیخوره

سوال های مرتبط