بچها شما بعد از خوردن محلول گلوکز قدم هم زدین؟

۱۵ پاسخ

نه من رفتم تو ماشین خیلی خوابالو شده بودم خوابیدم😂

من که سرگیجه شدید گرفته بودم فضای آزمایشگاه هم خیلی گرم بود داشت حالمو بد میکرد رفتم بیرون راه رفتم حالم عوض شد بهتر شدم ولی مثل اینکه میگن نباید راه بری

منکه راه رفتم،گفت میتونی بری دوباره بیای، منم رفتم برای پسرم اسباب بازی خریدم تو اون فاصله😂😂😂

وای منم الان خوردم حالت تهوع شدید کرفتم

نه من گیج بودم دراز کشیدم

من ۳بارنمونه میگیره

من کلا رو تخت آزمایشگاه خوابیدم طاقت نداشتم پلکامو وا کنم

ن بايد بشینی جم جوش نکنی

به من گفتن زیاد راه نرم

به منم نگفتن
من هر 4 بار اومدم خونه دوباره رفتم

فقط باید بنشینی عزیزم

نه به من گفت نزن

ساعت دوم رفتم پیاده روی ک سرگرم شم حواسم نبود اصن که باید بشینم فقط🥴

نه نباید حرکت کنی
یه جای خنک بشین صحبت هم نکن

والا من الان خوردم سرگیجه دارم نشستم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وهشتم بارداری