۹ پاسخ

اخ جون مثبته.

اره عزیزم مثبته

مثبته بزار چند روز دیگه که بتات بره بالا بعد ازمایش بده،، الان که بری بتات ممکنه پایین باشه استرس میگیری

خدارو شکر. مبارکت باشه....منم فردا چهارده آزاد سازیمه میخواام بیبی چک بزارم. لطفاً برام دعا کن 🙏🏻😔

من هاله میبینم ، چند روز تاخیری ؟ ولی یه چند روز بمون

عکس خیلی واضح نیست ولی فکر میکنم هاله انداخته😍

چندروزتاخیری؟
مشکوکی

مثبته عزیزم

اره مثبته مبارکه برو

سوال های مرتبط

مامان 🤍nini🥰 مامان 🤍nini🥰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری