اخ جون مثبته.
اره عزیزم مثبته
مثبته بزار چند روز دیگه که بتات بره بالا بعد ازمایش بده،، الان که بری بتات ممکنه پایین باشه استرس میگیری
خدارو شکر. مبارکت باشه....منم فردا چهارده آزاد سازیمه میخواام بیبی چک بزارم. لطفاً برام دعا کن 🙏🏻😔
من هاله میبینم ، چند روز تاخیری ؟ ولی یه چند روز بمون
عکس خیلی واضح نیست ولی فکر میکنم هاله انداخته😍
چندروزتاخیری؟
مشکوکی
مثبته عزیزم
اره مثبته مبارکه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.