دارم میبرم واکسن دوماهگی پسرم وبزنم سخته؟

۳ پاسخ

ن نترس سخت نیست
اومدی مرتب استا بده
من دوتا پاشو با دستمال بستم ک تکون نده یه روز

نه عزیزم. سخت نیست. ان شا الله سازگار باشه براش. سرتایم استامینوفن بده ان شا الله سبک میگذره براش

نه من دو روز پیش زدم خیلی اسون بود فقط روز اول یکم بیقراره حتی تبم نکرد

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان کلوچه💗💙💗 مامان کلوچه💗💙💗 ۱۲ ماهگی