نوک سینه ام در شیردهی زخم شده چکار کنم؟

۵ پاسخ

من کرم شقاق سینه هیدرودرم استفاده میکنم خوبه

کرم شقایق بزن از شیرت چرب کن

کرم شقاق سینه بخر عزیزم

شیرخودتو بزن

دونه ی به بگیر بجوشون تا حالت ژل بشه. بزن سر سینه ت یه تیکه پلاستیک فریزر بزار روش بمونه چند ساعت. معجزست

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان آیاز جان  🩵 مامان آیاز جان 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی