ای داد بیداد ما مادرها دیگه آدم سابق نمیشیم
وای تو رو خدا منم دیگه بدم میاد ازشون رورشم قهوه ای مونده اصلا بریم لیفت کنیم تو روخدا 😭😭🤣🤣
قبلش بزرگ شده بود؟ چون واسه من خیلی بزرگ و بدجور شده🤧
لیفت باید بکنیم.منم همینم
غصه نخور ی مدت بگذره بهتر میشه مثل اول نمیشه اما خیلی خوب میشه من دوسال ب دختر بزرگم شیر دادم وقتی از شیر گرفتم بعد ی مدت جمع شد
رفتی برای ترمیم فیلر؟ راضی؟؟
فقط ورزش
برا منم همینه چاره ای نیست یا باید لیفت کنیم یا پروتز
مال منم همینه تنها نیستی😃
برا منم اینجوری شده
فقط ۴۰ روز شیر دادم من
اینایی که ۲ سال میدن چجوری میشن🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.