۱۰ پاسخ

ای داد بیداد ما مادرها دیگه آدم سابق نمیشیم

وای تو رو خدا منم دیگه بدم میاد ازشون رورشم قهوه ای مونده اصلا بریم لیفت کنیم تو روخدا 😭😭🤣🤣

قبلش بزرگ شده بود؟ چون واسه من خیلی بزرگ و بدجور شده🤧

لیفت باید بکنیم.منم همینم

غصه نخور ی مدت بگذره بهتر میشه مثل اول نمیشه اما خیلی خوب میشه من دوسال ب دختر بزرگم شیر دادم وقتی از شیر گرفتم بعد ی مدت جمع شد

رفتی برای ترمیم فیلر؟ راضی؟؟

فقط ورزش

برا منم همینه چاره ای نیست یا باید لیفت کنیم یا پروتز

مال منم همینه تنها نیستی😃

برا منم اینجوری شده
فقط ۴۰ روز شیر دادم من
اینایی که ۲ سال میدن چجوری میشن🫠

سوال های مرتبط

مامان قند خونه 🩷 مامان قند خونه 🩷 ۱۱ ماهگی