۶ پاسخ

منم از عیده پسرم دیگه نگرفت سینه امو
شیرخشک میدم بهش

وای فرششششته،چرا اذیت میشه با شیرت؟

منم پسرم نخورد یکی دوروز خیلی درد داشت دیگه کم کم خشک میشه

چ نازه ماشالله.حتما تو حموم زیر اب یکم گرم شیرتو تخلیه کن.ماساژ بده بذار بیاد بیرون وگرنه جمع میشه خطرناکه

پسر منم نمیخوره حتی تو خواب عمیق
دست نزنی دیگه کم کم خشک میشه
از جان به به راضی هستی ؟
مولفیکس استفاده کردی ؟؟

از منم دوماه میشه نخورد منم شیر خشک دادم براش

سوال های مرتبط